Whatsapp Facebook X LinkedIn Instagram RSS feed

Makita opent tweede kennis- en reparatiecentrum in Woerden

ADVERTORIAL
Facebook Twitter Linkedin Whatsapp
Karlijn Klei, vrijdag 27 november 2020
64 sec


'Service voor, tijdens en na aankoop'

Gereedschappen en machines voor de bouw, industrie en tuin- en parksector, stofzuigers én allerlei accessoires en verbruiksartikelen zoals boren, slijpschijven en zaagbladen. Het assortiment van Makita is te omvangrijk om bij een lokale dealer tentoon te stellen. Mede hierom is in Woerden onlangs een tweede kennis- en reparatiecentrum geopend. In de showroom is het hele Makita-assortiment uitgestald.


Peter Bleumink van aannemingsbedrijf de Schijf Groep uit Uithoorn was vlak na opening van het Makita kennis- en reparatiecentrum (MKR) te gast. 'Het gebouw ziet er van binnen spik en span uit en alles is er aanwezig.' Dankzij het complete overzicht over alle mogelijkheden en de deskundige begeleiding van de adviseurs van Makita ter plekke, was het Bleumink snel duidelijk: 'de serviceverlening van Makita is voor ons bedrijf duidelijk van toegevoegde waarde.'

Assortiment

Dealers en eindgebruikers die de apparaten en machines graag eerst willen zien én het liefst ook testen, kunnen in de showroom Straat van Gibraltar in Woerden terecht. Makita-adviseurs laten zien wat allemaal mogelijk is en assisteren bij het testen. Zakelijke gebruikers kunnen dan een gefundeerde beslissing nemen over grotere aankopen of bij merkkeuzes. Het kenniscentrum is uitsluitend op afspraak geopend.


Eenvoudige reparaties kunnen ter plekke gedaan worden

Reparatiecentrum

Goede serviceverlening gaat verder na de aankoop. Daarom heeft Makita bij de kenniscentrum in Woerden, net als bij de al bestaande in Eindhoven, ook een reparatiecentrum ingericht. In Woerden worden geen brandstofmachines gerepareerd. Voor dealers uit de regio is het reparatiecentrum de plek om namens hun klanten te repareren gereedschappen af te geven. Er is voor hen een speciale ingang. Monteurs zijn altijd aanwezig: die kunnen eenvoudige reparaties ter plekke verrichten.


Trainingen

Omdat alle materialen én de mogelijkheid om te testen in de Makita-kenniscentra aanwezig zijn, worden trainingen daar, in Eindhoven en Woerden gehouden. Ook het personeel van de lokale dealers dienen immers altijd over actuele kennis beschikken. Daarom worden speciaal voor de adviseurs, verkopers en andere essentiële medewerkers, zoals monteurs, regelmatige trainingsbijeenkomsten gehouden.


LOGIN   met je e-mailadres om te reageren.

REACTIES
Er zijn nog geen reacties.

download artikel

Tip de redactie

Meld je aan voor onze digitale nieuwsbrief.

ONDERDELEN
Archief
Dossiers
Green Industry Profile
OVER ONS
Over ons
Duurzaamheid & NWST
Contact
Het team
ADVERTEREN EN ABONNEREN
Fysiek abonnement
Digitaal abonnement
Abonneren nieuwsbrief
Adverteren
Verschijningsdata
MEER
Groenversneller
Redactionele spelregels
Algemene voorwaarden
Disclaimer
Privacy
Cookies
ONDERDELEN
OVER ONS
ADVERTEREN EN ABONNEREN
MEER