Tree-O-Logic lanceert klantenportaal |
|
|
|
 |
| 54 sec |
Op de Tree-O-Logic-website heeft Bernard Flier een portal gelanceerd waar een klant na persoonlijk inloggen alle documenten en gegevens van opdrachten verzameld ziet in een werkomgeving.
Flier laat op een tablet zien hoe het werkt. Het systeem lijkt op Dropbox, waarbij de geautoriseerde partijen op elk gewenst moment documenten, foto's, bijlagen kunnen uploaden in de werkomgeving en waarna de andere betrokken partijen daar automatisch een melding van krijgen. Te zien is wie wat heef geüpload. De omgeving is onderverdeeld in de mappen 'Projectadministratie' met daarin facturatie, offertes en opdrachten, 'Projecten' zoals inventarisatie, inspectie, effect analyse of beheerplan, 'Projectteam' waarin alle betrokkenen met naam en contactgegevens in staan, 'Projectagenda' waarin voor iedereen zichtbaar is wanneer er bijvoorbeeld een startoverleg plaatsvindt, of een eerste concept ingeleverd moet worden of wanneer een oplevering staat gepland. Tot slot is er een 'Fotobibliotheek' waarin alle foto's van projecten per project staan gerangschikt. 'Een opdrachtgever die met een schade aan een boom zit, maakt foto's van de schade en zet deze samen met de gegevens daarover in het klantenportaal. Wij krijgen een melding zodat we direct weten dat we aan de slag kunnen met de rapportage. Zodra wij de rapportage af hebben, uploaden wij die. De opdrachtgever krijgt daarvan een melding en kan er direct mee naar de juridisch medewerker om de aansprakelijkheidsstelling verder te laten afhandelen.'
'Uiterlijk binnen twee weken is alles rond. Het voordeel van het portaal ten opzichte van het traditionele emailcontact is de centrale werkomgeving waarin iedereen toegang heeft tot de relevante documenten en informatie. Iedereen kan daarop terugvallen en alle documenten zijn verzameld. De opdrachtgever hoeft zelf niet te archiveren.'
LOGIN
met je e-mailadres om te reageren.
|
|
|
Er zijn nog geen reacties. |
Tip de redactie
|