| |||||||||||||
Full-time · 32 - 40 uur · Enschede of Houten / Hybride Bij Sensoterra zijn we op zoek naar een Technical Support Engineer om ons team te komen versterken.
Ben jij een technisch talent met een passie voor klantgericht werken? Vind je het leuk om klanten te helpen met technische vraagstukken? Wil je werken in een internationale omgeving en bijdragen aan innovatieve technologieën voor waterbeheer? Dan is deze rol als Technical Support Engineer bij Sensoterra echt iets voor jou! Over de functieAls Technical Support Engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze Value Added Resellers en eindklanten. Je helpt hen bij vragen over installatie, connectiviteit (LoRa), API-dataintegratie en het gebruik van onze sensoren. Dit is een internationale functie, want onze klanten zitten over de hele wereld. Daarom is een goede beheersing van de Engelse taal (spreken en schrijven) essentieel.Naast supportwerkzaamheden speel je een sleutelrol bij:
Je hoeft geen expert te zijn in al deze gebieden, maar een sterke technische affiniteit en leergierigheid helpen je om snel te groeien in deze rol. Wat we zoeken in jou
Wat wij bieden
Over SensoterraVan al het water op onze planeet is slechts 3% zoet water, waarvan meer dan tweederde vastzit in ijskappen en gletsjers. Dit betekent dat minder dan 1% van al het water op aarde beschikbaar is voor menselijk gebruik. Een tekort aan - of juist een overschot aan - water leidt wereldwijd tot grote uitdagingen, van droogte en mislukte oogsten tot overstromingen en inefficiënt watergebruik.Bij Sensoterra is het onze missie om wereldwijd waterbeheerplatforms en -oplossingen mogelijk te maken. Wij helpen door 'Making Sense of Water': het bieden van eenvoudige, robuuste en betaalbare draadloze bodemvochtsensoren. Onze sensoren zijn snel en eenvoudig te installeren, naadloos te integreren met bestaande systemen en geven gebruikers real-time inzichten in bodemvocht. Hiermee ondersteunen we sectoren zoals landbouw, tuinbouw, smart cities en groenbeheer bij het efficiënter en duurzamer beheren van water. Wij maken deel uit van Curious Inc., een innovatief platform dat meerdere succesvolle bedrijven samenbrengt, waaronder Dation, Autofox, YesHugo, Opleidingsplatform, FLOW en ConnectedGreen. Curious Inc. richt zich op telematica, software en big data en ontwikkelt duurzame, efficiënte en slimme oplossingen voor uiteenlopende sectoren. Door nieuwsgierigheid, talent en technologische innovatie te combineren, streven we ernaar wereldwijd marktleider in slimme mobiliteits- en beheersystemen te zijn. SolliciteerInteresse? Ben jij de Technical Support Engineer die we zoeken?Solliciteer nu door je CV en motivatie te sturen. Reageer alsjeblieft vóór 1 april 2025. Help ons mee aan een duurzamer waterbeheer en 'Making Sense of Water'! Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!Soort dienstverband: FulltimeSalaris: €2.500,00 - €4.000,00 per maand Aanvullende vergoedingen: Vakantiegeld Arbeidsvoorwaarden:
Flexibele taalvereiste: Nederlands niet vereist Werkschema: ma-vr Werklocatie: Hybride werken in 7511 Enschede Deadline sollicitaties: 01-04-2025
Tip de redactie |
|